9 Eylül 2007 Pazar

sanatçı


buyrun size batıda sanatçıya verilen değere bir örnek.Louis Armstrong adına Amerika'da açılmış bir park.YAZININ PEŞİNDEN YAPILAN YORUMA CEVAP(yazılar klarnetligemi adlı blogcu sitesinde idi):

karalama defteri

26/11/2006 - sanatçı-sanatçı geçinen
Genocide diye bir arkadaş yorum yazmış sağolsun Louis Armstrong adına açılan parkla ilgili.yahu arkadaş başka rumuz mu bulamadın da genocide i seçtin.genocide ingilizcede soykırım demek.ikincisi ben sanatçı derken (Allaha şükür yaklaşık 2-3 veya daha fazla senedir tv izlemiyorum.bir yerde kahvede vb gözüme bir kanal çarparsa o başka)hem tv izleyip hem abuk subuk zeka seviyesi düşük kişilere hitap eden programlardan dert yakınıp kendine eziyet edenlerden değilim.semraaaanımı bile gazeteden tanıdım.banu alkan la dostu derken ahu tuğbanın dostunu da gazeteden tanıdım.Valla tanımıyordum hiçbirini.ve de ilgilendirmiyordu.bu millet tuhaftır hem izler hem şikayet eder medya ne halt etsin.bu arada benim sanatçıdan kastım özellikle 70 lerin sanatçıları.kıymetini bilemediğimiz.şimdiki zırzoplar değil.Yadigar Ejder vardı Kemal Sunalın filmindeki ''mazlum''karakterini oynayan.aç ve sefil ölmüştü.şimdi de adamlar bırakın sanatçılığı herhangi bir şekilde ünlenerek para kazanıyor.bir de caner mi ne çıkmış...roman mı yazmış,film mi yapmış,şiir mi yazmış da ünlü olmuş ne yapmış da ünlenmişse...

Hiç yorum yok: