10 Eylül 2007 Pazartesi

Miki Fare ve Niyazov


23/12/2006 - Miki fare ve Niyazov
ÖNCEKİ GÜN ÖLEN TÜRKMENİSTAN DEVLET BAŞKANI NİYAZOV'UN GARİP YASAKLARINI OKUDUM.ŞAŞIRDIM.ARABADA RADYO DİNLEMEK YASAK GİBİ.AMA GEÇENLERDE ONUNLA İLGİLİ BİR HABER OKUDUM HEM ŞAŞIRDIM HEM GÜLDÜM.TÜRKMENİSTANA DİSNEYLAND AÇILMIŞ.NİYAZOV-BEN MİKİ FARE DEN GICIK KAPIYORUM ONU GETİRMEYİN DEMİŞ.FİRMA DA GETİRMEMİŞ.
BU DA AÇILAN DİSNEYLAND IN HABERİ:
Türkmenistan'da Türk inşaat şirketinin yaptığı Disneyland açıldı.
Türkmenistan'ın başkenti Aşkabat'ta Türk Gap İnşaat Şirketi tarafından 50 milyon dolara yapılan Disneyland, törenle hizmete açıldı. Törene Türkmenistan Devlet Başkanı Saparmurat Türkmenbaşı dışında tüm devlet erkanı eksiksiz katıldı.
Bugün yapılan törende Türkiye'nin Aşkabat Büyükelçisi Hakkı Akil, yabancı misyon şefleri, Türkmenistan'da çalışan Türk ve yabancı işadamları ve Türkiye'den de çok sayıda davetli hazır bulundu. Birlikte kurdeleyi kesen Türkmenistan Kültür Bakanı Enebay Atabayeva ile Çalık Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çalık daha sonra törene katılan davetlilere Disneyland'ı gezdirdi.

Yaklaşık yarım saat süren tören, havai fişek gösterileriyle son buldu.

Hiç yorum yok: